Als je onverhoopt een klacht hebt over een van onze cursussen of onze dienstverlening, dan kun je deze bij ons kwijt via [email protected] of per post naar het volgende adres:
OSR juridische opleidingen
Arthur van Schendelstraat 650
3511 MJ Utrecht
Vermeld bij je klacht je naam, e-mailadres en telefoonnummer. Wij reageren zo snel mogelijk en in ieder geval binnen twee weken.
De klachtenprocedure is van toepassing op alle diensten die door OSR juridische opleidingen en OSR OpMaat geleverd worden.
Met deze klachtenprocedure willen wij het volgende bereiken:
Afhankelijk van de aard van de klacht is de betrokken opleidingscoördinator of de opleidingsmanager van de cursus verantwoordelijk voor de afhandeling van de klacht. De eindverantwoordelijkheid ligt in handen van de directie.
Een klacht is een schriftelijk kenbaar gemaakt bezwaar of ontevredenheid over geleverde diensten of bejegening door personeel. Dit kan betrekking hebben op de inhoud van de dienst zelf, maar ook op de wijze waarop de dienst is geleverd.
Klachten kunnen op verschillende manieren binnenkomen. Degene die de klacht heeft ingediend, ontvangt zo snel mogelijk en in ieder geval binnen twee weken een ontvangstbevestiging. De klacht wordt vertrouwelijk behandeld waarbij degene op wie of wiens functioneren de klacht betrekking heeft, deze bespreekt met zijn direct leidinggevende. Deze stelt vast op wie of welk onderdeel van OSR de klacht betrekking heeft en beslist over de wijze van afdoening van de klacht. Op de klacht wordt binnen vier weken na ontvangst inhoudelijk gereageerd.
Schriftelijk ingediende klachten worden ter kennis gebracht van de directie indien de zwaarte van de klacht naar het oordeel van de betreffende leidinggevende dit vereist, wanneer interventie door de directeur richting klager vereist is en/of de klacht aanleiding is voor een verbeteractie dan wel disciplinair optreden. De directeur houdt een dossier bij van klachten die hem/haar ter kennis worden gebracht en brengt ten minste jaarlijks een geanonimiseerd verslag op hoofdpunten uit aan het gehele personeel. De klachtdossiers worden 5 jaar na afhandeling bewaard.
De klachtenprocedure is openbaar. De medewerkers of docenten waarnaar wordt verwezen zijn bestaande personen en worden genoemd in de klachtenprocedure.
Indien de klager niet tevreden is met de uitkomst, kan hij/zij beroep instellen bij de geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen. Het oordeel van de beroepsinstantie is bindend en eventuele consequenties worden door OSR binnen vier weken afgehandeld.
Klachten kunnen ingediend worden per mail naar [email protected] of per post: OSR juridische opleidingen Arthur van Schendelstraat 650 3511MJ Utrecht
030 231 53 14 |
|
[email protected] | |
Kantoor |